wtorek, 6 marca 2012

Książki

Oprócz oryginalnych książek o Harrym Potterze powstały także książki odnoszące się bezpośrednio do nich, jednakże nie dotyczące Harry'ego i jego przyjaciół. Oto one:

1. "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" Autorstwa J.K. Rowling
Książka opowiada (jak w tytule)o fantystycznych zwierzętach. Znajdziecie tam Lelki Wróżebniki, Chohliki Kornwalijskie czy Akromantule. Oprócz opisów można tam znaleźć klasyfikacje Ministerstwa Magii. Nie czytałem, lecz bardzo pragnę to uczynić.
2. "Quiddith przez wieki" Pióra J.K. Rowling
Książka o Quiddithu może okazać się ciekawa dla każdego Fana Harry'ego Potter'a. Znaleźć tam można min. recenzje tej książki. Pisała tam sama Rita Skeeter. Sam nie czytałem - nie polecam.
3. "Baśnie Barda Beedle'a" Autorstwa J.K. Rowling
Czytałem i muszę stwierdzić, iż książka jest wspaniała! Polecam każdemu! Te baśnie są krótkie i przyjemne. Książka na jeden dzień, bo bardzo szybko się czyta. 9/10.
4. "Księga wiedzy czarodziejskiej" Napisana przez Allana Zole Kronzek'a i Elizabeth Kronzek
Książka opisuje wszystko co pojawiło się w "Harrym Potterze" do 5 części włącznie. Pojawiają się tam porównania zjawisk z mitologią i innymi takimi. Książkę przeczytałem w weekend, lecz szybko się nudzi. Jakbym miał ją ocenić to dałbym jej 5 lub 6 na 10.

A teraz trochę o przyszłości. Mam dużo notek do przodu i na pewno wkrótce pojawią się wycięte sceny, oraz Hagrid. Szykuje też resztę ciekawostek, karty czarodziejów i szykuje się do notek o grach. Najbliższym fantastycznym stworzeniem będzie feniks, a także hipogryf. Skończyłem też notkę o McGonagall, którą chętnie wstawię na bloga. Tworze też rysunek Luny. Jak widzicie nie próżnuje.

I na koniec wstawię opowieść o trzech braciach, która jest moją ulubiona opowieścią




Dedykacja dla mojej babci, która przeczytała całą serie o "Harrym Potterze" i jest nią zachwycona.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja moge schudnąć, ale ty nie raczej zmądrzejesz

      Usuń
    2. masz największe cycki w szkole.Kup se stanik.

      Usuń
  2. Voldemort cz. 2, czyli ofiary i zwolennicy - ta notka jest skopiowana na 100 pro z neta!

    Jak można rzyczyć blogowi tej kiki stu lat??? To jest bez sensu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój drogi Anonimku,
      Po pierwsze, pisze się "Życzyć".
      Po drugie, kolega chciał być miły składając mojemu blogowi życzenia.

      Usuń
    2. Jej blog obchodzi pierwsze urodziny 8 kwietnia i chciałem jej życzyć szczęścia i by tacy idiocy jak ty nie wypisywali głupst na jej blogu.

      Usuń
  3. Co do notki:
    Czytałam "Baśnie Barada Beedla" i bardzo mi się podobały :).

    OdpowiedzUsuń